خبرگزاری کار ایران

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل:

احزاب و تشکل‌های سیاسی و صنفی در عزل و نصب‌ مدیران دخالت نکنند / از مدیران توانمند استقبال می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۲۳۲

رئیس جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل گفت: احزاب و تشکل‌های سیاسی و صنفی در عزل و نصب‌ مدیران دخالت نکنند.

به گزارش ایلنا، سعید ایرانی جم در نشست اعضای مطالبه گران اصناف وبازار اردبیل با مدیر کل جدید محیط زیست استان اردبیل فاصله گرفتن مردم و مسئولان را یکی از آفت ها توصیف و اظهار کرد: نباید بزرگان شهر نسبت به توسعه شهر خود بی تفاوت باشند چرا که بی تفاوتی بزرگترین آفت در عدم توسعه یافتگی واقعی است.

وی خاطرنشان کرد: بزرگان شهر در قالب محلات ششگانه و سیزده گانه باید پیگیر موضوعات و مسایل شهری بوده و حتی در عرصه انتخابات نیز با معرفی متخصصان و نخبگان مشارکتی جدی در توسعه شهر داشته باشند.

ایرانی جم با بیان اینکه احزاب سیاسی و تشکل‌های صنفی نباید در عزل و نصب ها دخالت کرده و دنبال سهم خواهی باشند، گفت: ما از حضور مدیران توانمند و خوشفکر در استان استقبال می کنیم و امیدواریم شرایط مطلوبی را در ادامه روند توسعه استان شاهد باشیم.

رئیس جامعه مطالبه گران اردبیل گفت: با احساس مسئولیت اجتماعی در حوزه محیط زیست براحتی می توانیم جلوی نابسامانی ها را بگیریم.

در این نشست تعدادی از اعضاء توجه به تعادل اکولوژیکی، آسیب دیدگی هوا، تخریب جنگل ها، کوه ها ، گونه های گیاهی وجانوری، دفع نامناسب فاضلاب شهری و افزایش ریز گردها، نامشخص بودن وظایف و اختیارات محیط زیست ومنابع طبیعی، افزایش آلودگی صوتی و هوا در اردبیل، حمایت قضایی و حقوقی از محیط‌بانان را یادآور شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز