خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان:

بیش از 18 هزار قرص مخدر در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۹۱۷۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 18 هزار و 500 عدد انواع قرص‌های مخدر در عوارضی قزوین-کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهاد علی بیگی با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله با قاچاق مواد مخدر از محورهای مواصلاتی استان، کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین-کرج را در دستور کار خودر قرار داده و در این خصوص یک دستگاه اتوبوس مسافربری را برای بررسی متوقف کردند.  

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن با رعایت موازین شرعی و استفاده از شگردهای پلیسی، به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی از وسایل و لوازم همراه او انواع قرص مخدر را کشف کردند.

وی عنوان کرد: ماموران در اقدامی دیگر یک دستگاه اتوبوس مسافربری را متوقف و در بازرسی از آن 354 گرم مواد مخدر صنعتی کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

علی بیگی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: سوداگران مرگ باید بدانند که هیچ پوشش و لباسی قادر به پنهان کردن چهره ناپاکو نیت شوم آن ها نبوده و کارکنان پلیس با تمام قوا در برابر قاچاقچیان خواهند ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز