خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد:

والدین اُمیکرون دانش آموزی را جدی بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۲۵۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از والدین و خانواده ها خواست اُمیکرون را برای خود و بویژه دانش آموزان در این استان جدی بگیرند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدجواد هاشمی مهر" در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به تغییر رنگ بندی کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت:علائم اُمیکرون با سرماخوردگی خیلی شبیه بوده که می طلبد خانواده ها بخصوص والدین دانش‌ آموزان هرگونه علائم سرما خوردگی را جدی بگیرند.

وی تزریق دُز سوم واکسن کرونا در جلوگیری از شیوع ویروس اُمیکرون را بسیار مهم و حیاتی خواند و اظهارداشت: کاهش آمار مبتلایان، بستری ها و فوتی ها با تزریق دُز سوم واکسن کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است.

این مسئول سیاسی و امنیتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شیوع گسترده سویه ششم کرونا با نام اُمیکرون از مردم استان مصرانه می خواهیم هرچه سریع تر نسبت به تزریق دُز سوم واکسن، اقدام کنند.

هاشمی مهر با بیان اینکه در راستای کاهش بیماری اُمیکرون، تشریح، تبیین و اجرای مصوبات ملی و استانی مورد توجه جدی قرار بگیرد، خاطرنشان کرد:مسئولان مربوطه در حوزه های مختلف برای آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی در خصوص رعایت شیوه نامه های بهداشتی و مخاطرات شیوع بیماری اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خطر اُمیکرون را جــدی بگیرند، نسبت به عادی انگاری و غالب شدن سویه اُمیکرون دراستان هشدار داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز