خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

مبارزه با تبعیض در اولویت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۵۲۴

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید عدالت و مبارزه با تبعیض را در اولویت قرار داده و این امر را از اتاق خودمان آغاز کنیم و هزینه‌های آن را بپردازیم و برای تحقق اهداف انقلاب و امید مردم که بالاترین سرمایه‌های نظام است قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمدرضا حسینی، در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی که صبح امروز با حضور معاون وزیر برگزار شد، گفت: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت در هر جایگاهی که باشد وظیفه‌ای بسیار سنگین است چراکه امانتی در دست ما و ثمره خون شهدا است و باید با دقت رفتار کنیم چرا که در قبال انجام مسئولیت باید پاسخگو باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: عدالت از ازل تا ابد مساله اصلی است و این موضوع در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز ازاهداف اصلی است و هدف از تغییرات و تحولات نزدیک شدن به عدالت است که در شعار دولت سیزدهم هم شاهد آن هستیم.

وی عنوان کرد: در برخی موارد یک اداره به نام مدیر آن شناخته می‌شود و کارکنان از نوع رفتار مدیر الگو می‌گیرند، مردم هم توقع دارند که مدیران زمانی  را برای شنیدن مشکلات آن‌ها اختصاص دهند، درحال حاضر که دولت تغییر کرده مردم انتظار دارند افرادی که به مطالبات مردم توجه بیشتری دارند منصوب شوند.

این مسئول ادامه داد: مدیرکل جدید هم باید برای برآورده کردن توقعات مردم رویکردها را تغییر داده و در راستای توقعات مردم و حل مشکلات آن‌ها قدم بردارد.

وی بیان کرد: همه ما باید مانند وزیر تعاون رفتار رفتار عادلانه‌تر داشته و ضمن پیشگامی در مبارزه با تبعیض از موارد مختلف و فشارهای رسانه‌ای ترسی نداشته باشیم.

در این مراسم از تلاش‌های رضا گروسی تقدیر شده و عین الله کشاورز ترک به عنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز