خبرگزاری کار ایران

مسئول حقوقی محیط زیست استان :

به دنبال راهی برای بخشش محیط بان محکوم به اعدام هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۱۲۲

 رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه از تلاش برای پیگیری پرونده برومند نظری و جلوگیری از اعدام وی از طریق دستگاههای مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ار ایلنا کرمانشاه حسین ویسی با بیان اینکه پیگیری‌ها برای جلب رضایت خانواده مقتول خصوصا از طریق خیرین در حال انجام است، افزود: از کانال‌های دیگر هم پیگیر کار این محیط‌بان هستیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه هنوز هیچکدام از این راه‌ها به نتیجه قابل قبول نرسیده اظهار کرد: تلاش می‌کنیم در زمانی که داریم موضوع پرونده این محیط بان محکوم به اعدام به صلح و سازش ختم شود و بسیار امیدواریم که خانواده مقتول گذشت کرده و رضایت بدهند.

ویسی عنوان کرد: خانواده مقتول هم شرایط سختی دارند و تصمیم‌گیری برای آنها دشوار است،  اما هنوز چیزی مطرح نکرده اند و امیدواریم با دید گذشت به این پروند نگاه کنند.

وی تاکید کرد: تا وقتی که زمان داریم پیگیر خواهیم بود و امیدواریم نتیجه مثبتی حاصل شود.

نزدیک به یک ماه از تایید حکم اعدام "برومند نجفی" محیط بان کرمانشاهی می‌گذرد.

این ماجرا مربوط به مرداد سال 1399 می شود که  در جریان مواجهه نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، متاسفانه یک نفر از سرنشینان این خودرو که جوانی 23 ساله به نام "یوسف فلاحی داروندی" بود به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست می دهد.

 محیط بان برومند نجفی در این زمینه متهم به قتل شد و پس از رسیدگی قضایی به این پرونده، حکم قصاص این محیط‌بان از سوی شعبه سه دادگاه کیفری یک استان کرمانشاه صادر و ابلاغ شد و به رغم پیگیری‌های فراوانی که خصوصا از سوی وکلای مربوطه انجام شد تا در حکم تغییری ایجاد شود، در نهایت این حکم قصاص تایید و ابلاغ شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز