خبرگزاری کار ایران

فرماندار همدان:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن پشتوانه بزرگ دولتمردان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۱۷۲

فرماندار شهرستان همدان گفت: حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پشتوانه بزرگ و ارزشمندی برای دولتمردان و مسئولان در راستای خدمت بهینه به کشور به ویژه تیم مذاکره کننده هسته ای است.

به گزارش ایلنا از همدان، محمد علی محمدی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن شهر همدان اظهار داشت: این حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن موجب دلگرمی مسئولان و توفیق خدمتگزاران مردم در معادلات، تصمیم گیری و تصمیم سازی ها می شود.

وی افزود: ملت ایران به ویژه مردم همدان در همه صحنه ها و مناسبت های ملی و مذهبی پای کار بوده و هستند و همواره در پشتیبانی از این نظام و انقلاب پیشگام بوده اند.

فرماندار همدان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراتر از حد انتظار بود، گفت: با وجود اعلام دیر هنگام قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان همدان و تصمیم گیری مسئولان برای برگزاری راهپیمایی خودرویی، اما شاهد حضور پرشور و چشمگیر مردم در این جشن ملی هستیم.

محمدی افزود: ساعت ۲۱ شب گذشته با بهره گیری از سامانه های پیامکی ادارات و سازمان ها در باره چگونگی راهپیمایی ۲۲ بهمن و مسیرهای تعیین شده اطلاع رسانی لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: امروز خیل زیادی از مردم به همراه خانواده و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تمثال شهدا در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و همه آنها به پروتکل های ابلاغی و نظر کارشناسان تمکین کردند تا شاهد شیوع کرونا نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز