خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک خانه کارگر آذربایجان غربی به مناسبت ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۵۰۵۷

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی طی پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سعید مصطفی نژاد در پیامی فرارسیدن ۲۲ بهمن و چهلو سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت:

متن پیام به شرح زیر است:

 یوم الله ۲۲ بهمن یادآور اراده پولادین مردمان این مرز و بوم است که با استعانت از خداوند متعال،همدلی و همراهی و رهنمودهای آن پیر فرزانه توانستند نظام سلطه را نابود و نه تنها استقلال و آزادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند بلکه ندای آزادی را به گوش جهانیان برساندند.

یوم الله ۲۲ بهمن مظهر اقتدار و عظم ملتی است که با ایمان، ایستادگی، مقاومت و همدلی توانستند دیواره محکم حکومت شاهنشاهی را فرو ریخته و نظام جدیدی در عرصه اجتماع و سیاست براساس معیارهای توحیدی و آموزه های اسلامی در جامعه برپا کنند.

 ملت شریف ایران اسلامی با اقتدار و ایستادگی تمامی نقشه های شوم دشمنان از جمله جنگ نابرابر ۸ساله،ترور شخصیتهای علمی و هسته ای ، اعمال تحریمهای ناعادلانه و عهدشکنی دشمنان را نقش برآب نموده و هرچه فشارهای دشمنان بیشتر می شود همدلی و همراهی ملت با دولت و نظام بیشتر می شود و مردمان این مرز و بوم اثبات نمودند در راه اعتلای آرمانهای والای انقلاب، امام راحل و شهداء از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاویدان انقلاب اسلامی فرا رسیدن یوم الله ۲۲بهمن را به مردمان عزیز ایران اسلامی خاصه آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان آذربایجان غربی بویژه خانواده های معزز شهداء،‌ جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می کنم و قطعاً با حضور پرشور خود در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ضمن پاسداشت آرمانهای والای انقلاب اسلامی، بار دیگر اقتدار، همدلی و همراهی خود با انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهیم کشید و به دشمنان ثابت خواهیم نمود همواره همراه انقلاب اسلامی هستیم و در راستای اعتلای آرمانهای والای انقلاب تا پای جان ایستاده ایم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز