خبرگزاری کار ایران

فرماندار گیلانغرب در مراسم ۲۲ بهمن

حق الناس بودن رای مردم؛ اولویت اول دولت یازدهم است

فرماندار گیلانغرب در جمع راهپیمایی‌کنندگان این شهرستان گفت: حق الناس بودن رای مردم برای زیرمجموعه‌های دولت یازدهم اولویت اول است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان گیلانغرب، صبح امروز همزمان با سراسر کشور و استان کرمانشاه؛ مراسم راهپیمایی در شهرستان گیلانغرب با حضور جمع بسیاری از مردم، مسئولان و ... برگزار شد.

فرماندار شهرستان گیلانغرب در این مراسم، اظهار کرد: ملت ایران برای برپایی ارزش‌هایی که شان وشخصیت تاریخی آنان را زنده کند و آینده‌ای بهتر از آن روزها برایشان رقم بزند؛ با اطاعت از امام خمینی علیه رژیم ستم شاهی به مبارزه برخاستند و علما و روحانیون و اندیشمندان فراوانی دستگیر زندانی؛ تبعید و یا به شهادت رسیدند. انقلاب اسلامی ایران انقلاب را افتخار می توان انقلاب ارزش‌های والا نام نهاد.

کرم محمدی افزود: توجه به محرومان و مستضعفان و پا برهنگان جامعه از جمله محورهای اصلی جمهوری اسلامی ایران ودر راس آن بنیانگذار این نظام بود وامام به صراحت فرمودند: "من یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی‌دهم". امام این قشر از جامعه را ولی نعمت همگان معرفی کردند. الحق والانصاف صاحبان اصلی انقلاب هم به این اعتماد امام به زیباترین وجه ممکن پاسخ دادند و تا به امروز پای حفظ اصول وارزش های انقلاب بهمن 57 ایستاده‌اند.

وی افزود: بازگشت به خویشتن و احیای روحیه خودباروی در مردم و نخبگان جامعه ارزش دیگری است که در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز به درخت تناوری تبدیل شده است که حیرت جهانیان را برانگیخته است.کسب مقام‌های برتر جهانی در المپیادهای علمی؛ ساخت انواع سلاح‌های دفاعی در مراکز نظامی، دستیابی به فناوری ذی قیمت انرژی صلح آمیز هسته‌ای، پیشرفت‌های خیره کننده پزشکی نمونه‌هایی از دستاوردهای مسرور کننده روحیه خودباوری است.

فرماندار گیلانغرب در ادامه افزود: تنها مردمانی می‌توانند به سعادت وترقی دست پیدا کنند که در برابر  امروز و فردا و فرداهای سرزمین خویش احساس مسئولیت کرده و به آینده‌ای بهتر امیدوار باشند و سختی‌های راه آنان را از پای در نیاورد و با نشاط و دلگرمی حرکت کنند و شرکت در انتخابات که بیانگر نشاط و پویایی و سرزندگی یک ملت است؛ موتور محرکه این حرکت خواهد بود.

وی گفت: در پرتو جمهوری اسلامی ایران؛ نظام ناشی از رای و اراده ملت شکل گرفت. در این نظام؛ انتخابات حق مردم؛ میزان رای ملت و ملاک اکثریت شد.

فرماندار گیلانغرب افزود: امام راحل نوع حکومت را به رای ملت گذاشت. انتخاب خبرگان تهیه و تدوین کننده قانون اساسی را با رای مستقیم ملت برگزید؛ به این هم اکتفا نفرمودند و قانون اساسی تدوین شده توسط خبرگان خبرگان منتخب ملت را به رای گذاشت.

محمدی عنوان کرد: در اوج جنگ تمام عیار تحمیلی هشت ساله و در میان موج ترورهای گروهک‌های ضد انقلاب؛ هرگز هیچ حوزه انتخاباتی تعطیل نشد. این مدال زرینی است که جمهوری اسلامی در برابر دیدگان جهان بر گردن آویخته است.

وی عنوان کرد: دولت تدبیر وامید عزم خود را جزم کرده تا حتی یک توصیه و دستور مقام معظم رهبری بر زمین نماند. در این روزها؛ حق الناس بودن رای مردم برای زیرمجموعه‌های دولت یازدهم اولویت اول است.

این مسئول تاکید کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان به شما زنان  و مردان غیور و شرافتمند عرض می‌کنم که از هیچ گروه؛ دسته و جریان سیاسی و کاندیدای خاشی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری حمایت نکرده و له یا علیه هیچ یک از کاندیداهای محترم موضع‌گیری نمی‌کنیم.وظیفه خود را امانتداری می‌دانیم. دولت صداقت با مردم و دولت راستگویان در عرصه انتخابات امانتداری را وجه همت خویش قرار داده است.

کرم محمدی در ادامه سخنان خود موفقیت دولت در برجام را مورد اشاره قرار داد و گفت: از کنار پایان دادن به پرونده دوازده ساله‌ای که یک طرف آن همه ابرقدرت‌های جهانی و همپیمانان منطقه‌ای آنها و یک طرف هم جمهوری اسلامی بود؛ نمی‌توان به سادگی عبور کرد. دفاع منطقی؛ مستدل و توام با تدبیر دولت تدبیر وامید و تیم مذاکره کننده هسته‌ای به نمایندگی از ملت بزرگ ایران چنان جایگاهی دارد که مقام معظم رهبری لقب درخشان امین؛ شجاع؛ متدین و انقلابی را به تیم مذاکره کننده و شخص آقای وزیر خارجه عطا فرمودند.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: دستاوردهای برجام متعلق به تمام ملت ایران از حزب و گروه و جریان سیاسی و قوم و مذهبی است. برجام نشان داد که هرکجا ما مصالح ملی را بر منافع گروهی ترجیح داده‌ایم پیروزی در دسترس بوده است.22 بهمن سال 57-دفاع مقدس نمونه‌هایی بارز هستند..

فرماندار گیلانغرب در پایان سخنان خود بیان کرد: در پرتو تلاش‌های طاقت‌فرسای دولت آقای دکتر روحانی و تیم مذاکره کننده هسته‌ای حق ایران به عنوان کشوری دارای انرژی صلح آمیز هسته‌ای به رسمیت شناخته شد.

کد خبر : ۳۴۶۲۰۱