خبرگزاری کار ایران

کمک ۱۵ میلیارد ریالی اتاق بازرگانی ارومیه برای آزادی زندانیان آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۳۶۳

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه گفت: در اقدامی خداپسندانه و در راستای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه با همراهی فعالان اقتصادی آذربایجان غربی مبلغ ۱۵میلیارد ریال برای زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرد.

به گزارش ایلنا، حسن انتظار در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این خبراظهار کرد: با راهنمایی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یک فقره چک به مبلغ پانزده میلیارد ریال برابر یک و نیم میلیارد تومان از محل کمک اعضای اتاق ارومیه برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان تقدیم شد.

وی افزود: فعالین اقتصادی آذربایجان غربی در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، پویشی را جهت آزادی زندانیان غیرعمد در میان خود به سرانجام رساندند و توانستند مبلغی را جمع آوری و برای آزادی زندانیان غیرعمد تقدیم ستاد دیه استان کنند.

انتظار اظهار کرد: با توجه به نیاز ستاد دیه استان به همیاری و کمک بخش خصوصی تصمیم گرفته شد این اتاق به عنوان نماینده بخش خصوصی استان با همراهی فعالین اقتصادی و واحدهای تولیدی آذربایجان غربی در اقدامى انسان دوستانه ، با کمک و همراهی اعضای اتاق ارومیه را به ستاد دیه استان تقدیم نماید تا بتواند در آزادی و بازگشت عزیزان زندانی به آغوش خانواده سهم کوچکی داشته باشد.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ارومیه در پایان افزود: صنایع بزرگ با حمایت از اشتغال زندانیان در راستای مسئولیت اجتماعی گام برداشته اند که تبعات مثبت این اقدام در جامعه نمایان می شود، چرا که با مهارت اندوزی زندانیان علاوه بر توانمندی می توان به معیشت خانواده زندانی کمک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز