خبرگزاری کار ایران

درپی درگذشت مدیرکل محیط زیست فارس صادر شد؛

پیام تسلیت رئیس اتاق بازرگانی یاسوج بمناسبت درگذشت مدیرکل محیط زیست فارس

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۰۷۷

در پی درگذشت حمزه ولوی مدیرکل محیط زیست فارس و شاعر و ادیب برجسته کهگیلویه و بویراحمدی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در پیامی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفت.

متن پیام جبار کیانی پور که به دفتر ایلنا در یاسوج ارسال شده به شرح زیر است:

مرگ گاهی ریحان می‌چیند ...

خبرها گاه چنان اندوهناک و تلخ است که تا مدت ها همه را در شوک فرو می برد و مانند پتکی سنگین از بهت و غم بر جان آدمی فرود می‌آید.

خبر درگذشت شاعر ارزشمند، مدیر لایق و کاردان هم استانی،  جناب آقای دکتر حمزه ولوی، مدیرکل فقید حفاظت محیط زیست استان فارس از این دست بود.

در روزهای ابتدایی سال 1396 خورشیدی، جامعه فرهنگی ایران، بزرگمردی متفکر را که عمری پربار را در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ محیط زیست و همچنین شعر و ادب بومی کهگیلویه و بویراحمد گذراند، از دست داد.

آثار ادبی ایشان که همواره ماندگار و خاطره انگیز است هرگز فراموش نخواهد شد و یادشان در سروده‌های‌شان جاری خواهد ماند.

با نهایت تأسف و تأثر، این ضایعه را به جامعه ادبی وهنری کشور، دوستداران محیط زیست و نیز به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته و از خداوند منّان برای آن مرحوم، علوّ درجات و رحمت واسعه‌ی الهی و برای بازماندگان گرانقدر و بستگان ارجمند، صبر و شکیبایی در تحمّل این مصیبت را مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز