خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی قزوین:

مخازن فرسودۀ گاز تاکسی‌های قزوین رایگان تعویض می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۴۶۴

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تعویض رایگان مخازن فرسودۀ گاز CNG ناوگان تاکسیرانی پس از بررسی و پالایش داده‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های اتحادیه  تاکسیرانی‌های شهری کشور و حسب درخواست وزارت نفت و همچنین پیرو مصوبه شورای اقتصاد، مخازن فرسودۀ گاز  CNG که تاریخ آنان به انقضا رسیده است، پس از بررسی و پالایش داده‌های ارسالی از سوی سازمان تاکسیرانی، به صورت رایگان تعویض می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین ادامه داد: در بررسی و پالایش اطلاعات مخازن ناوگان تاکسیرانی که با استفاده از سامانه سیمفا (سامانۀ یکپارچۀ معاینۀ فنی کشور) توسط کارشناسان سازمان تاکسیرانی انجام شد، مشخص گردید مخازن گاز 286 دستگاه از تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی قزوین تاریخ گذشته و فرسوده است که اگر تاکسی‌های پیکان فرسوده که دارای شرایط اسقاط و خروج از ناوگان را دارند از آن کسر کنیم، این تعداد به 164 دستگاه تاکسی می‌رسد.

عرشیان تصریح کرد: مشخصات و اطلاعات 164 تاکسی مشمول این طرح با تلاش همکاران سازمان تاکسیرانی به وزارت کشور ارسال شده و تعویض رایگان مخازن گاز این تاکسی‌ها نیازمند مساعدت نهادهای مرتبط است که امیدواریم با تلاش‌ها و پیگیری‌های لازم محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز