خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر علوم:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانشگاه‌ها در اولویت وزارت علوم قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۴۴۲۷

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام دانشگاه‌ها و اختصاص بودجه به آن‌ها از مواردی است که در وزارت علوم مورد پیگیری ویژه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مرتضی فرخی در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) گفت: تامین و تجهیز خوابگاه‌های متاهلی دانشجویی از سیاست‌های جدی وزارت علوم است که به آن توجه ویژه خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: برای مشخص کردن میزان اعتبار برای خوابگاه‌های متاهلی باید با مجموعه دولت و مجلس رایزنی صورت گیرد و امیدواریم با کمک مجلس بتوانیم این طرح را به خوبی اجرای کنیم.

وی عنوان کرد: کرونا فرصتی را در اختیار دانشگاه‌ها قرار داد تا طرح‌های نیمه تمام را پیگیری کنند؛ در وزارت علوم نیز برای اتمام تمام طرح‌های نیمه تمام دانشگاه‌ها پیگیر هستیم که در بودجه 1401 مبالغ مورد نیاز تامین اعتبار شود.

فرخی گفت: برای تامین اعتبار مورد نیاز در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین که چیزی حدود 200 میلیارد است نیز در جلسه با کمیسیون تلفیق مجلس موضوع مطرح شده و امیدواریم توانیم با تامین اعتبار در سال آینده تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه تمام اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز