خبرگزاری کار ایران

تصویب کمک ۱۰ میلیارد تومانی به مراکز نگهداری از معتادان متجاهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۹۷۵

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: اعتیاد بیماری بوده و مدیریت شهری در حل این مسئله، در کنار مسئولان استانی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، موسی الرضا حاجی بگلو در گفت‌و‌گویی پیرامون نگهداری از معتادان متجاهر اظهار کرد: طی چند روز گذشته در شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، کمک ۱۰ میلیارد تومانی به سازمان بهزیستی خراسان رضوی با هدف نگهداری از معتادان متجاهر به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی شهر، معتادان متجاهر است، گفت: اعتیاد بیماری بوده و مدیریت شهری در حل این مسئله، در کنار مسئولان استانی قرار دارد؛ اگرچه شهرداری در این مسئله وظیفه‌ای عهده‌دار نیست اما نمی‌توانیم نسبت به آسیب‌های اجتماعی بی‌تفاوت باشیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تاکید کرد: شهرداری و مدیریت شهری پای کار آمده و آماده یاری رساندن با هدف حل این معضل اجتماعی هستیم.

حاجی بگلو خبر داد: در حال حاضر هفت هزار معتاد در مشهد داریم که از این میزان سه هزار نفر در مراکز مربوطه بین یک تا سه سال نگه‌داری می‌شوند اما قریب به چهار هزار معتاد دیگر در سطح شهر حضور دارند که باید برای آنها اقداماتی را انجام دهیم تا آسیب‌ها کاهش پیدا کند.

وی اذعان کرد: طی جلسه‌ای که در گذشته، میان مسئولان استان و مدیریت شهری برگزار شده است، تکلیفی مقرر گردیده و به طور حتم حوزه مدیریت شهری به این مسئله جامه عمل می‌پوشاند؛ تلاش است با کاهش آسیب‌ها، افراد مبتلا به بیماری اعتیاد را به سمت بهبود سوق دهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز