خبرگزاری کار ایران

نگرانی استانداری قزوین از افزایش آمار طلاق در استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۶۸۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: روند سرعت طلاق در قزوین نگران کننده است و نرخ آن باید کاهش یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی استان قزوین که عصر دیروز برگزار شد، گفت: برای پرداختن به این مهم باید به اصالت خانواده و تعمیق ارزش‌های دینی و اخلاقی توجه ویژه کرد و  ازدواج‌های بدون شناخت و سخت گیری‌های بی مورد را از بین برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ادامه داد: هرچند افزایش نرخ ازدواج در سال گذشته و امسال خوش حال کننده است ولی آمار طلاق نگران کننده بوده و باید راهکار مناسبی برای کاهش این موضوع اتخاذ کرد.

وی عنوان کرد کرد: مردم باید در این زمینه آگاهی لازم را پیدا کنند و هر کس باید مراقب خود، خانواده و فرزندش باشد و آمارهای موجود باید به صورت کارشناسانه و دقیق به سمع و نظر مردم برسد.

این مسئول با بیان اینکه کارگروه‌های مرتبط با این موضوع به ویژه جوامع دانشگاهی باید تحلیل‌ها و راهکارهای دقیق و اجرایی ارائه دهند که مردم آن را پذیرش کنند، اظهار کرد: ارتباط دانشگاه با موضوعات اجتماعی در بسیاری از موارد ایجاد نشده است و باید یک سازوکار جدی اتخاذ شود تا تعامل و همکاری دانشگاه با این موضوعات از حد شعار و حرف به میدان اجرا در بیاید.

حبیبی با بیان اینکه جامعه را باید نسبت به طلاق و خانواده حساس کرد، گفت: البته مسائل اقتصادی در این زمینه مشکلات زیادی را به وجود آورده است که در این زمینه هم باید اقدامات لازم شود و به صورت کلی کاهش سرعت میزان طلاق و امید به زندگی در دستور کار جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز