خبرگزاری کار ایران

مرگ سه نفر و مصدومیت چهار نفر؛

عواقب رانندگی مرگبار پسر ۱۱ساله با سمند/ پدرش از امامت جمعه تفرش عزل شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۸۰

در پی رانندگی عواقب رانندگی مرگبار پسر ۱۱ساله امام جمعه تفرش که چند روز پیش رخ داد، حجت الاسلام حاجی لری از سمت امام جمعه تفرش عزل و برکنار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، پیرو حادثه تصادف پنجشنبه هفته گذشته ۱۴بهمن۱۴۰۰ در یکی از جاده های استان قم «محور دستجرد به تفرش»، که منجر به کشته شدن سه تن شده بود، امام جمعه تفرش عزل و برکنار شد.

پسر ۱۱ ساله حجت الاسلام حاجی‌لری امام جمعه شهرستان تفرش «از توابع استان مرکزی» در حالی که پدرش در کنار دستش بود، در جاده پرخطر دستجرد به تفرش «در محدوده متعلق به شهر دستجرد و استان قم» در حال رانندگی با خودروی سمند پدرش بود که به یکباره با یک خودرو پرشیا تصادف و منجر به مرگ سه تن از جمله سیدمحمد میرهادی رئیس شورای روستای کهک «از توابع تفرش» و دو دختر ۲۵ و ۱۷ ساله او و مجروح شدن ۴نفر دیگر می شود.

این تصادف واکنش زیادی در میان شهروندان دستجرد و تفرش داشت.

 در همین رابطه حجت الاسلام هادی میرزایی مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: حجت‌الاسلام حسین حاجی لری از جایگاه امامت جمعه شهرستان تفرش عزل و برکنار شده است.

حجت الاسلام حاجی لری در شهریورماه ۹۹ به امامت جمعه شهرستان تفرش منصوب شده بود و حالا چند روز دیگر امام جمعه جدید معارفه می شود.

شهر توریستی دستجرد از توابع استان قم و در مرز استان مرکزی قرار دارد و شهرستان تفرش هم از توابع استان مرکزی و در ۸۵ کیلومتری شمال شرق اراک واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز