خبرگزاری کار ایران

تمامی اراضی کشاورزی شهرستان خوشاب سنددار می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۶۹

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خوشاب از سنددار شدن تمامی اراضی کشاورزی شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خوشاب گفت: با آغاز به کار قرارگاه سنددار کردن اراضی کشاورزی در ایام دهه فجر،صدور سند برای همه اراضی کشاورزی شهرستان وارد فاز اجرایی شد.

ابراهیم رودسرابی در حاشیه اولین جلسه قرارگاه سنددار کردن اراضی کشاورزی گفت: این قرارگاه که اعضای آن متشکل از ادارات جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و ثبت اسناد است با همکاری سازمان نقشه برداری کشور و با استفاده از توان سازمان نظام مهندسی کشاورزی و نظام صنفی کارهای کشاورزی، صدور گسترده سند برای اراضی کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس قرارگاه صدور اسناد زمین های کشاورزی شهرستان با بیان اینکه در این طرح تمامی محدودیت های صدور سند برداشته شده است در خصوص مزیت های آن گفت: هویت دار نمودن زمین های کشاورزی، رفع تعارضات با اراضی منابع طبیعی، تسهیل در صدور مجوز انواع فعالیت ها و استفاده از اسناد برای تضامین بانکی، به عنوان بخشی از مزایای طرح است.

وی همچنین در خصوص رفع مشکل اراضی متداخله در زمین های منابع طبیعی و نارضایتی روستائیان عزیز از این موضوع گفت: تاکنون بیش از ۱۸۰۰ هکتار از اراضی متداخله در زمین های منابع طبیعی با بررسی در کارگروه رفع تداخلات اراضی کشاورزی به مردم واگذار شده است و از ابتدای سال آینده تمامی زمین های مداخله در اراضی منابع طبیعی در این کارگروه بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تدابیر اندیشیده شده در وزارت جهاد کشاورزی تا پایان دولت سیزدهم، تمامی اراضی کشاورزی سنددار شوند و یکی از آرزوهای دیرین شهروندان و روستائیان عزیز شهرستان تحقق یابد و شاهد تحولی بزرگ در بخش کشاورزی شهرستان باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز