خبرگزاری کار ایران

سخنگوی علوم پزشکی گیلان هشدار داد؛

سه برابر شدن بستری های کرونایی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۱۵

سخنگوی علوم پزشکی گیلان گفت: شاهد دو برابر شدن بستری های کرونایی نسبت به یک هفته گذشته و سه برابر شدن آنان نسبت به دو هفته گذشته هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، فردین مهرابیان، به تاخت و تاز دوباره کرونا در استان گیلان اشاره و اظهار کرد: براساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی، همچنان پنج شهرستان ماسال، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود و رودبار قرمز هستند.

وی ۱۲ شهرستان گیلان را در وضعیت نارنجی کرونایی دانست که به زودی احتمال قرمز شدن آن‌ها نیز وجود دارد و تصریح کرد: طی روزهای آتی شاهد افزایش تعداد مبتلایان سرپایی و بستری امیکرون خواهیم بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه مراکز درمانی روزهای شلوغی را سپری می‌کنند، گفت: شاهد دو برابر شدن بستری ها نسبت به یک هفته گذشته و سه برابر شدن بستری ها نسبت به دو هفته گذشته هستیم.

مهرابیان، از بستری شدن ۸۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ بیمار بستری داریم که ۵۳ نفر آنان بدحال هستند.

وی با بیان اینکه گیلان رسما درگیر موج ششم کرونا شده و افزایش بیماران سرپایی و بستری را به دنبال دارد، عنوان کرد: در کنار تزریق دز سوم واکسن کرونا، حتما دستورالعمل های بهداشتی اولیه کرونا رعایت شود و از عادی انگاری بیماری اجتناب کنید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز