خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۲۰ هزار اصله درخت بین شهروندان مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۲۳۷

مدیر کل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: ۱۲۰ هزار اصله درخت مثمر و غیرمثمر بین شهروندان متقاضی به صورت غیر حضوری توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سید علی اکبر انتظام با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره برای اولین بار و با هدف توجیه و آموزش کاربران سامانه جامع فضای سبز مشهد به منظور هماهنگی و ثبت درخواست شهروندان متقاضی دریافت و کاشت نهال مقابل منازل شهروندان و توزیع نهال در هفته درختکاری برگزار شد.

وی افزود: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته در هفته درختکاری سال جاری، بالغ بر۱۲۰ هزار اصله درخت مثمر و غیرمثمر بین شهروندان متقاضی به صورت غیر حضوری توزیع خواهد شد.

سید علی اکبر انتظام اظهار کرد: ثبت نام در طرح دریافت نهال رایگان از ۲۹ دی ماه آغاز شده و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و شهروندان متقاضی می توانند از طریق وب سایت sm.mashhad.ir نسبت به ثبت نام در طرح توزیع نهال رایگان همزمان با هفته درختکاری سال جاری اقدام کنند.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد بیان کرد: آدرس مکانهای اعلامی از سوی شهروندان برای دریافت نهال باید در محدوده‌ی سیزده گانه مناطق شهرداری مشهد باشد و شهروندان عزیز می‌توانند با انتخاب گزینه کاشت در موقع ثبت نام، از امکان حضور اکیپ اجرایی برای بررسی موقعیت و امکان کاشت درخت بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز