خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس بهزیستی کشور؛

علی دهباشی پور سرپرست بهزیستی قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۱۲۹

با حکم رئیس سازمان بهزیستی کشور علی دهباشی پور به‌عنوان سرپرست بهزیستی استان قزوین منصوب شده و مراسم معارفه او در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،  با ابلاغ حکمی از سوی علی محمد قادری؛ معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور سرپرست بهزیستی استان قزوین، معرفی شده و از تلاش‌های علیرضا وارثی که قبلا این مسئولیت را به عهده داشت تقدیر شد.

اصغر کاظمی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: این سازمان برای خدمات رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف خود باید از تشکیلات دولت خارج و به شکل هیئت امنایی اداره شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم چندین محور بنیادی و اساسی طرح شده و مدیران زیرمجموعه همه تلاش خود را می‌کنند که آن‌ها را در همه شعوب مدیریتی و کارشناسی را اجرایی کنند.

وی افزود: مهم‌ترین شاخص دولت فعلی مردمی بودن آن است و بهزیستی به تاسی از آن تلاش می‌کند این صفت برجسته را در حوزه کاری خود محقق کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیری که در این دولت کار می‌کند باید میدانی باشد و در بین آحاد جامعه هدف حضور پیدا کند،  حضور میدانی مدیران بهزیستی در استان‌ها نیز با هدف حل بهتر مسایل و مشکلات جامعه هدف این دستگاه مورد تاکید قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز