خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف فارس خبر داد؛

آغاز طرح "نمایشگاهی به وسعت ایران" در شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۱۰۲۰

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس اعلام کرد که علاوه بر فعالیت ۱۰۰ فروشگاه امین ویژه عرضه کالاهای اساسی، طرح سراسری "نمایشگاهی به وسعت ایران" در شیراز آغاز شده است.

به گزارش ایلنا، سید محمود هاشمی در جلسه کمیته دائمی فروش‌های فوق‌العاده اصناف شیراز، با بیان اینکه طرح " نمایشگاهی به وسعت ایران" جایگزین نمایشگاه های عرضه مستقیم است، گفت: با اتحاذ تدابیر ستاد تنظیم بازار، طرح ملی خرید شفاف را به بهترین روش در مرکز استان فارس عملیاتی خواهیم کرد.

او یادآور شد: با نزدیک شدن به ایام نوروز بدلیل شرایط خاص اقتصادی کشور در تلاش هستیم کالاهای مورد نیاز مردم را با حداقل سود در چارچوب قانون با محوریت اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز در قالب طرح های فروش فوق العاده همچون طرح " خرید شفاف “ ویژه فروشگاه های مجازی، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های صنفی همچنین عرضه کالاهای اساسی در ۱۰۰ فروشگاه امین شیراز اجرا کنیم.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان فارس با بیان اینکه مردم خرید خود را حتما از واحدهای صنفی دارای پروانه کسب انجام دهند، افزود: اجرای طرح ۱۰۰ فروشگاه امین شیراز برای اولین بار در کشور با حمایت مستقیم استاندار محترم فارس و مصوبه ستاد تنظیم بازار استان فارس به منظور عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم عزیز و نظارت مستقیم توسط اتحادیه های صنفی هدف عملیاتی خواهد شد و در صورت نیاز تعداد این فروشگاه ها با مجوز ستاد تنظیم بازار فارس قابل افزایش خواهد بود.

وی در خصوص طرح "نمایشگاهی به وسعت ایران"، خاطرنشان کرد: این اقدام یکی دیگر از ابعاد طرح خرید شفاف، است که واحدهای صنفی با هماهنگی اتحادیه های صنفی شهرستان شیراز و نظارت مستقیم  اتاق اصناف مرکز استان فارس اقدام به فروش فوق العاده گسترده می کنند.

هاشمی با تاکید بر حمایت از کالاهای ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب با بیان اینکه با توجه به نوع کالا تخفیفات متغیر و حداکثر تا پانزده درصد است، ادامه داد: هدف اصلی اجرای این طرح اینست که در ایام برگزاری این نمایشگاه ملی، قیمت منصفانه و کالای با کیفیت به معنای واقعی، برای مردم ملموس باشد؛ لذا از همکاران محترم صنفی مشارکت کننده در طرح نیز انتظار داریم با عرضه کالاهای باکیفیت داخلی و ارایه تخفیف قانونی و واقعی کام مشتریان خود را شیرین کنند و با فروش بیشتر قطعا جبران سود کمتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز