خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر ؛

فردا تمام اماکن ورزشی استان کرمانشاه رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۰۲۱۰

معاون ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فردا ( ۱۲ بهمن ماه ) تمام اماکن ورزشی دولتی استان، به مناسبت سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،جلال عزیزی، بااشاره به در پیش بودن دهه مبارکه فجر، اظهارکرد: در این راستا جامعه ورزش استان نیز همسو با سایر دستگاه ها و اقشار مختلف مردم برنامه های متنوعی را برای این دهه تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه در طول دهه مبارکه فجر بیش از هزار برنامه ورزشی در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: در اولین روز از برنامه های این دهه که فردا (12 بهمن) مقارن با سالگرد ورود امام خمینی(ره) به کشور است، حدود 100 برنامه را  در سطح استان برگزار خواهیم کرد.

معاون ورزش و جوانان استان ادامه داد: رژه موتورسواران و دوچرخه سواران از میدان امام(ره) تا مزار شهدا و شرکت جامعه ورزش در برنامه گل افشانی و غبارروبی قبور پاک و مطهر شهدا، از جمله برنامه هایی است که فردا خواهیم داشت.

وی تصریح  کرد: همچنین، فردا (سه‌شنبه) استفاده عموم مردم از تمام اماکن ورزشی تحت نظر اداره کل ورزش و جوانان در همه شهرستان های استان رایگان خواهد بود.

عزیزی خاطرنشان کرد: یازده مجموعه ورزشی سطح شهر کرمانشاه و مجموعه های ورزشی دیگر شهرستان های استان در این روز آماده پذیرش رایگان علاقمندان به ورزش هستند.

وی یادآورشد: از همه هیأت های ورزشی خواسته ایم تا اماکنی که در اختیار دارند را در این روز برای استفاده رایگان مردم بازگشایی کنند.

معاون ورزش و جوانان استان در ادامه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر عنوان کرد: جامعه ورزش استان نیز در تلاش است با برگزاری برنامه های مختلفی به ایجاد شور، نشاط و پویایی در جامعه کمک کند و سهمی در این جشن ملی داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز