خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان استانداری عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت بانوان روستایی برای ارتقای تولیدات ارگانیک در قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۴۶

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین گفت: در استان قزوین باتوجه به ظرفیت‌های مختلف برای تولید محصولات ارگانیک می‌توان نقش بانوان روستایی را در این نوع تولیدات دارای اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کبری علیخانی در مراسم گرامیداشت مقام زن که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: اشتغال بانوان روستایی به توسعه پایدار جامعه و تحکیم بنیان خانواده کمک می‌کند و باتوجه به اهمیت اشتغال بانوان روستایی، باید این حوزه در اولویت برنامه‌های اجرایی کسب و کارهای خانگی قرار گیرد.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین ادامه داد: در اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری به دلیل اهمیت مشاغل بانوان روستایی و ارائه تسهیلات به آن‌ها کارگرو.ه‌های تخصصی شکل گرفته و مشاغل حوزه زنان دسته بندی شده است.

وی عنوان کرد: بانوان روستایی در تولید محصولات مختلف از جمله محصولات سالم و گیاهان دارویی نقش مهمی را ایفا می‌کنند و با تکیه برخودباوری می‌توانند در زمینه مواد غذایی تولیدات مختلفی داشته باشند.

این مسئول بیان کرد: تمرکز به تولیدات گیاهی درحال حاضر در نقاط مختلف دنیا مورد توجه قرار گرفته و  از این رو فعالیت در این حوز نیز دارای امیت است.

علیخانی گفت: توانمندی زنان خانواده لازمه داشتن یک خانواده موفق است و لازم است بانوان در به شکل همه جانبه در مولفه‌های خانواده مشارکت داشته باشند و هزینه کرد در اشتغال بانوان نوعی سرمایه‌گذاری و قدم برداشتن در راستای تحکیم بنیان خانواده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز