خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان محیط زیست کشور:

گفتمان محیط زیست به گفتمان ملی تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۸۲۰۲

معاون آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: با توجه به توانمندی‌ها و پتانسیل‌های موجود در 31 استان کشور برای هر استان یک رویداد ملی با محوریت استان‌ها برگزار خواهد شد و با اجرای این برنامه‌ها گفتمان محیط زیست با مشارکت تمامی استان‌ها تبدیل به گفتمان ملی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نورالله مرادی در نشست با مدیرکل بهزیستی استان قزوین که در دفتر معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان‌ها در پیشبرد برنامه‌های آموزشی و فرهنگی محیط زیست گفت:  لازم است به ایجاد بستر حضور و مشارکت مردم در پیشبرد برنامه‌های محیط زیست توجه شود.

معاون آموزش و مشارکت مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور ادامه داد: هدف سازمان افزایش کمی و کیفی سازمان‌های مردم نهاد و حمایت از فعالیت‌های آنان در عرصه‌های آموزشی و فرهنگی  است و در این راستا باید اقدامات لازم جهت جلب مشارکت گروه‌های مستعد از جمله بازنشستگان ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف بعمل آید تا هدف سازمان در تحقق شعار هر ایرانی یک محیط بان جامه عمل پوشانده شود.

مرادی با اشاره با مشخصه اصلی سازمان حفاظت محیط زیست به‌عنوان یک سازمان آموزش دهنده گفت: باید از تمامی ظرفیت‌های سازمان استفاده شود تا احاد و اقشار مختلف مردم با موضوعات محیط زیست آشنا شده و در حفاظت از آن بکوشند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در آغاز این نشست، گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در یکسال گذشته ارائه داد.

مهران شنیائی انعقاد تفاهمنامه آموزشی با دستگاه‌های اجرایی استان، اجرای برنامه‌های آموزشی  برای گروه‌های اثر گذار و برگزاری سمینارهای آموزشی در پایان هر هفته را از مهمترین اقدامات این اداره کل در پیشبرد برنامه‌های آموزشی و فرهنگی دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز