خبرگزاری کار ایران

در همایش تجلیل از وکلای خیر استان مطرح شد؛

اقدامات خیرخواهانه وکلای قزوین به ارتقای امنیت اجتماعی کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۴۵

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین گفت: برای کاهش آسیب باید افراد ناتوان و کم برخوردارتر جامعه نیز مورد توجه قرار گیرند و ما در قبال آن‌ها دارای مسئولیت هستیم و با کمک به افراد ضعیف به ارتقای امنیت جامعه و عدم تخریب روحیه این افراد کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید محمد حسینی در همایش وکیل مهربانی و مراسم تجلیل از وکلای نیکوکار که شب گذشته با حضور معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: کمک به نیازمندان و مهربانی در متون دینی نیز مورد تاکید قرار گرفته است و در کانون وکلا نیز این ویژگی مورد توجه قرار دارد.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان قزوین ادامه داد: یکی از خیران که دارای سه کارخانه بزرگ است با رویکرد کمک به افراد مختلف جامعه و کاهش جرم، کارگران خود را از افراد دارای سابقه کیفری پذیرفته و برای این اقشار اشتغالزایی کرده است.

وی عنوان کرد: باید توجه داشت که صرف جرم انگاری و برخورد قهری مانند قطع دست سارق و تامین امنیت با صرف استفاده از دادگستری و پلیس نباید محوریت داشته باشد و حقوقدانان، قضات و وکلا نیز در برابر افرادی که آرامش جامعه را مختل کرده‌اند نقش آفرین هستند.

این مسئول ادامه داد: کمک به اقشار ضعیف، ایتام، محرومان و ضعیفان توسط کانون وکلا نوعی عمل به مسئولیت اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی بیان کرد: کانون وکلا در  راستای مسئولیت اجتماعی خود، اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد که حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها، مشاوره رایگان به اقشار نیازمند و کم برخوردار، اورژانس وکسیل برای دفاع از بانوان و فعالیت‌های محیط زیستی از جمله آن‌ها است.

در پایان این مراسم از 60 وکیل حامی و خیر استان قزوین تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز