خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تبریز در مجلس؛

سردی هوا پای مازوت را به نیروگاه‌ها کشاند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۵۰۸

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: به دلیل کاهش دما و افزایش سردی هوا در اقصی نقاط کشور با کاهش افت گاز خانگی مواجه هستیم لذا اکنون در تمامی نیروگاه‌ها از جمله نیروگاه حرارتی تبریز از مازوت استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز، روح الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس اقداماتی که برای تامین سوخت نیروگاه حرارتی تبریز انجام شد و از وزیر نفت طرح سئوال کرده و با فشاری که به مسئولان وارد شد خوشبختانه مدت‌ها است که در نیروگاه حرارتی تبریز مازوت سوزی نداشتیم.

وی با بیان اینکه ما دو شرط برای استفاده از مازوت در نیروگاه حرارتی تبریز داشتیم، افزود: وزارت نفت تنها در دو حالت مجاز به استفاده از مازوت در نیروگاه‌ است؛ اول آنکه به‌حدی سرما باشد که مصرف گاز بالا برود و در صورت عدم استفاده از مازوت در نیروگاه‌ها، گاز خانگی و تولید برق به خطر بیافتد و دوم آنکه تبعیضی نباشد و اگر در تبریز مازوت می‌سوزد در سایر شهرها نیز استفاده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: چند روزی است به دلیل سرمای زیاد در تمامی نواحی کشور و خطر قطعی گاز و برق، در کلیه‌ی نیروگاه‌های کشور از جمله نیروگاه حرارتی تبریز مازوت سوزانده می‌شود، بنابراین هیچ تبعیضی وجود ندارد و ما هم هیچ اعتراضی نداریم.

متفکر آزاد در پایان تاکید کرد: آنها به وعده‌ی خود عمل کردند و بنده نیز صادقانه به مردم گزارش عملکرد و پیگیری‌ها را می‌دهم که امیدواریم با کاهش سردی هوا دوباره شاهد پایان مازوت‌سوزی در سراسر کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز