خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از شرکت آجر سفال آشیان لوشان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۳۸۷

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی ازمسئولان استانی از شرکت آجر سفال آشیان لوشان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از لوشان، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی ازمسئولان استانی از شرکت آجر سفال آشیان لوشان بازدید کرد.

احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان که در این بازدید حضور داشت با اشاره به اینکه این شرکت پروژه ای بی نظیر در استان گیلان است اظهار داشت: با شروع به کار این واحد تولیدی برای بیش از 300نفر از جوانان منطقه  زمینه ی اشتغال زایی به وجود خواهد آمد.

وی با بیان اینکه  تحریم ها و افزایش قیمت ارز، این واحد تولیدی  را جهت تامین 3 خط تولید و خرید دستگاه ها و ماشین آلات از کشور ایتالیا دچار مشکل کرده است افزود: دستگاه قضایی در راستای حمایت از سرمایه گذاران در کمیته اقتصاد مقاومتی مصوب نمود تا تسهیلات بانکی به مبلغ 200 میلیارد ریال در اختیار این واحد قرار گیرد و صاحب شرکت نیز متعهد شده است تا فروردین 1401 این کارخانه را افتتاح کند.

آقایی در پایان تصریح کرد: با دستور رئیس کل دادگستری استان اعطای وام باید تا 20 بهمن صورت گرفته و پروانه موقت بهره برداری نیز از سازمان صنایع صادر شود و صاحب پروژه ملزم است وثیقه لازم برای اخذ وام را هرچه زودتر به بانک معرفی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز