خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از روستای گتگسر تالش

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۴۴۶

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه جمعی از مدیران استانی از روستای گتگسر از توابع گیسوم تالش بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از تالش، احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان که در این بازدید حضور داشت اعتراض اهالی این روستا به طرح هادی را از دلایل بازدید مسئولان قضایی دانست و اظهار داشت: اجرای طرح هادی در روستای گتگسر تهدیدی برای زمین های زراعی مردم و همچنین اراضی ملی، ساحل، مرتع و جنگل است.

وی با اشاره به اینکه جنگل ها، مراتع و سواحل از ذخایر این منطقه است، افزود: قطعا این طرح نیاز به بازنگری دارد تا اراضی کشاورزی، ملی و جنگلی از این طرح خارج شوند و طرح هادی نه تنها تهدیدی برای این روستا نبوده بلکه از عوامل توسعه و پیشرفت آن باشد.

آقایی با بیان اهمیت حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی و حفظ کاربری زمین های کشاورزی تصریح کرد: پس از بررسی های کارشناسی با قصور کنندگان اجرای طرح هادی که خواسته یا ناخواسته موجب سوء استفاده فرصت طلبان و سودجویان را فراهم می کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در روزهای آینده نشستی در دادگستری مرکز استان در راستای بازنگری طرح هادی در روستای گتگسر و احیای زمین های این روستا تشکیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز