خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا اعلام شد؛

تداوم روزهای بدون فوتی کرونایی در اردبیل / رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق دوز سوم واکسن ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۶۱۳

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته گزارش فوتی ناشی از کرونا در استان به ثبت نرسیده است.

علی محمدیان اِردی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان های استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر غیر از شهرستان پارس آباد که در وضعیت زرد قرار دارد مابقی شهرستان های استان در وضعیت آبی می باشند؛ البته این وضعیت شکننده است و با توجه به گسترش سویه جدید بیماری کرونا لازم است هم استانی ها در تزریق دوز سوم واکسن نیز مثل دوزهای قبلی مشارکت خوبی از خود نشان دهند.

وی افزود: در شبانه روز گذشته 17 بیمار جدید کرونایی در سطح استان شناسایی و بستری شده اند و خوشبختانه در مدت یادشده گزارش فوتی ناشی از کرونا به ثبت نرسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از ترخیص 24 بیمار در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر 84 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد وضعیت 21 بیمار وخیم گزارش شده است.

محمدیان اِردی در خصوص آخرین آمار واکسیناسیون نیز بیان کرد: از آغاز واکسیناسیون در استان تاکنون 912 هزار و 262 دوز واکسن در نوبت اول، 797 هزار و 568 دوز در نوبت دوم و 159 هزار و 113 دوز در نوبت سوم تزریق شده که مجموع واکسن های تزریقی در نوبت های سه‌گانه به یک میلیون و 868 هزار و 943 دوز رسیده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز