خبرگزاری کار ایران

به‌رغم تلاش گروهی وکلای مدافع پرونده ؛

حکم قصاص محیط بان کرمانشاهی تأیید شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۹۵۸

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از تأیید حکم قصاص محیط بان کرمانشاهی از سوی دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه،سرهنگ جمشید محبت خانی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده برومند نجفی محیط بان کرمانشاهی گفت: به‌رغم  تلاش گروهی وکلای مدافع پرونده این محیط بان در خصوص جان باختن یک فرد در منطقه حفاظت شده بیستون استان کرمانشاه، دیوان عالی کشور حکم دادگاه بدوی در خصوص قصاص این محیط بان را تایید و ابلاغ کرد.

وی افزود: در همین راستا امیدواریم با تلاش‌های رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و همراهی رئیس قوه قضائیه، زمینه بازنگری و تجدیدنظر در این حکم مطابق با دقت‌نظر در شرح وظایف یگان حفاظت محیط زیست و رعایت حقوق طرفین میسر و شرایط برای امنیت شغلی و تلاش بیش از پیش محیط‌بانان در حفاظت از طبیعت و آب و خاک ایران اسلامی مهیا شود.

۱۴ مرداد سال گذشته در جریان مواجهه نیرو‌های یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید در منطقه حفاظت شده بیستون، متاسفانه یک نفر از سرنشینان این خودرو به دلیل تیراندازی یکی از محیط بانان جان خود را از دست می‌دهد.

حسن ویسی  رئیس اداره حقوقی محیط زیست استان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: هنوز موضوع تایید حکم قصاص به صورت رسمی ابلاغ نشده است.

وی گفت: در صورت تایید نهایی این حکم، تمام تلاش خود را برای جلب رضایت خانواده مقتول انجام خواهیم داد.

ویسی با بیان اینکه اقدامات میحط زیست برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول از مدتی قبل و حتی پیش از آنکه صحبت از تایید حکم باشد آغاز شده، عنوان کرد: مکاتباتی نیز با شورای حل اختلاف انجام دادیم و با افراد خیر سطح استان که در زمینه جلب رضایت از خانواده‌های مقتول فعالیت دارند، رایزنی کردیم  که امیدواریم به نتیجه برسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز