خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

اکثر استعدادهای ورزشی و قهرمانان رشته‌های ورزشی از مناطق محروم هستند/ورزش محل بازی های سیاسی نیست/ ورزش عامل وفاق و همدلی در میان تمامی دستگاه های اجرایی استان

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۳۰۰

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: اکثر استعدادهای ورزشی و قهرمانان رشته‌های ورزشی از مناطق محروم هستند. در حقیقت، توجه به نقاط محروم و کم برخوردار منجر به شناسایی و معرفی استعدادهای بیشتر خواهد شد.

به گزارش ایلنا بنیامین شکوه‌فر در مراسم معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس افزود: انتظار است مدیران، عدالت را در انجام فعالیت‌ها و توزیع امکانات، رعایت کنند.

معاون امور استان‌ها،حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: انتظار دولت از مدیران انتصابی این است که توجه بیشتری به نقاط محروم و کم برخوردار داشته باشند و عدالت را در انجام اقدامات و توزیع امکانات رعایت کنند.

شکوه‌فر گفت: امروز استانی در عرصه ورزش موفق است که تمام ظرفیت‌های خود را در حوزه‌های مختلف به میدان بیاورد؛ استاندار فارس از مدیران با سابقه توجه زیاد به حوزه ورزش و جوانان محسوب می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد: مطالبه اصلی خانواده ورزش از مسئولان استان فارس توجه بیشتر به این حوزه و حمایت کامل برای رشد و اعتلای ورزش فارس متناسب به جایگاه این استان است.

شکوه‌فر یادآور شد: استفاده از ظرفیت همه اداره‌ها و نهادها و بهره‌مندی از نظرات و ایده‌های هیئت‌های اندیشه‌ورز و مشورتی خصوصا با هدف ساماندهی و گسترش فعالیت‌ها در حوزه جوانان مورد توجه قرار بگیرد.

وی ابراز کرد: امیدواریم در آینده نزدیک، شاهد تبدیل فارس به قطب ورزشی در رشته‌های مختلف باشیم.

این مقام مسئول با اشاره به انتصاب حیدر صفرپور به عنوان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان فارس افزود: سوابق صفرپور در حوزه مدیریت تربیت بدنی علوم پزشکی و هیأت پزشکی ورزشی فارس در انتخاب وی بسیار تاثیرگذار بود، سابقه مدیریتی مدیر جدید نشان می‌دهد که ورزش را خوب می‌شناسد و در برگزاری رویدادها و استفاده از ظرفیت‌ها برای توسعه ورزش موفق عمل کرده است.

شکوه‌فر با بیان اینکه انتظار از مدیر جدید ادامه مسیر مبتنی بر تقویت ظرفیت‌های استان است، گفت: فارس همواره نشان داده که ظرفیت تبدیل به قطب ورزشی را دارد و دست یابی به این مهم نیاز به کار و تلاش دارد.

معاون امور استان‌ها، حقوقی و مجلس وزارت ورزش و جوانان با تاکید براینکه مدیر انتخابی برای ورزش و جوانان فارس از بهترین انتخاب‌ها بوده، تاکید کرد که با توجه به سابقه مدیریتی او، باید منتظر اثر وضعی در حوزه تحت مدیریتش باشیم.

ورزش محل بازی های سیاسی نیست

اسماعیل محبی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس هم در این مراسم‌ اظهار داشت: ورزش عرصه سیاسی کاری و بازی‌های سیاسی نیست‌ و باید با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت جامعه برای انجام و رشد فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با هدف کاستن از آسیب‌ها، تلاش کنیم.

اکثر استعدادهای ورزشی و قهرمانان رشته‌های ورزشی از مناطق محروم هستند/ورزش محل بازی های سیاسی نیست/ ورزش عامل وفاق و همدلی در میان تمامی دستگاه های اجرایی استان

وی ادامه داد: ورزش چپ و راست نمی‌شناسد، برای ورود به عرصه ورزش کارت شناسایی سیاسی افراد کنترل نشده و نمی‌شود؛ باید همه افراد امکان حضور و بروز در عرصه‌ فعالیت‌های ورزشی و مدیریتی حوزه ورزش را داشته باشند.

محبی‌پور گفت: فارس استان فرصت‌ها و ظرفیت‌ها است که اگر به خوبی از آنها استفاده شود، زمینه ارتقاء و رشد فراهم می‌شود و اگر از آنها بهره مناسب برده نشود، شاهد آسیب خواهیم بود.

او با اشاره به ظرفیت بالای مشارکت مردمی در استان فارس، تاکید کرد که بی‌توجهی به ظرفیت‌های جغرافیایی، مردمی و ... این استان منجر به فراهم شدن مسیر انحراف خواهد شد و همین امر عامل جایگاه نه چندان مناسب فارس در بعضی از عرصه‌ها بوده است.

محبی‌پور اضافه کرد: مهمترین حوزه مسئولیتی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حوزه فرهنگی و اجتماعی است و نگاه من به این عرصه غلبه جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی به امنیتی و سیاسی است زیرا هرچه به فرهنگ و اجتماع توجه شود، از آسیب‌ها و هزینه‌ها کاسته خواهد شد.

وی افزود: مدیرکل جدید ورزش و جوانان فارس از ظرفیت‌های مدیریتی جوان این استان است و موفقیت‌های آقای صفرپور در سالهای مدیریتی گذشته، انتظارات زیادی را ایجاد کرده و امیدواریم که این انتظارات با درایت و منطق و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود، محقق شود؛ زیرا موفقیت برای مدیر جدید یک الزام است نه آرزو.

محبی‌پور بیان کرد: توجه به موضوع استعدادیابی برای شناسایی نیروهای مستعد، فکور، جهادی و انقلابی لازم و ضروری است. البته انقلابی به آن معنی که در مسیر بهتر شدن حرکتی مداوم داشته باشد و متوقف نشود.

ورزش عامل وفاق و همدلی در میان تمامی دستگاه های اجرایی استان

حیدرصفرپور سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان فارس نیز در این مراسم اظهار کرد: ورزش می‌تواند عامل وفاق و همدلی در میان تمامی دستگاه های اجرایی استان شود و موجبات وحدت بیشتر میان جوانان را فراهم کند.

سرپرست ورزش و جوانان استان فارس افزود: با آغاز به کار دولت سیزدهم شاهد حضور مدیران جوان در بخش های مختلف هستیم که همه ما ادامه دهنده راه شهدا در راستای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

اکثر استعدادهای ورزشی و قهرمانان رشته‌های ورزشی از مناطق محروم هستند/ورزش محل بازی های سیاسی نیست/ ورزش عامل وفاق و همدلی در میان تمامی دستگاه های اجرایی استان

سرپرست ورزش و جوانان فارس گفت: امانت دار ورزش و جوانان استان فارس هستم با تمام وجود انجام وظیفه خواهم کرد و با همکاری و همدلی تمامی دستگاه ها برنامه های مشخص را به سرانجام خواهیم رساند.

سرپرست ورزش و جوانان فارس افزود:ورزش استان فارس ظرفیت های عظیم و غنی دارد و تمامی آنها مد نظر قرار خواهد گرفت.

در پایان این مراسم با قدردانی از عباس حاجی‌زاده به واسطه ۱۸ ماه تصدی مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان فارس، حکم سرپرستی حیدر صفرپور که به امضای وزیر ورزش و جوانان رسیده بود، به وی اعطاء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز