خبرگزاری کار ایران

فرماندار آوج:

راه برون رفت از مشکلات تکیه بر عقلانیت با محوریت منافع ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۷۹۷

فرماندار شهرستان آوج گفت: برای تحلیل و تصویر درست از مسائل باید به هر دو سوی این واقعیت و وضعیت فعلی توجه کرد و راه برون رفت از این مشکلات تکیه بر عقلانیت با محوریت منافع ملی است.

به گزارش ایلنا، نصرت الله علیرضایی ضمن حضور در روستای آروچان شهرستان آوج گفت: امروز کشور با مسائل و مشکلاتی دست به گریبان است که  ریشه برخی از این مسائل به عوامل داخلی و برخی به فشارها و زیاده خواهی‌های دشمنان خارجی برمی‌گردد.

فرماندار شهرستان آوج  افزود: وقتی بازگشت منابع حاصل از فروش نفت با مشکل مواجه می‌شود قطعا اجرای پروژه‌های عمرانی و پاسخگویی به مطالبات مردم با تاخیر و به کندی صورت می‌گیرد و این واقعیتی است که همه باید آن را بپذیریم.

علیرضایی گفت: باید فضای جامعه و افکار عمومی به سمتی برود که مردم در جریان مسائل و موضوعات واقعی جامعه، مسائل منطقه و مناسبات بین المللی باشند و این شفافیت قطعا به تقویت فضای همدلی و همراهی مردم و مسئولان کمک خواهد کرد.

در این جلسه دهیار و اعضای شورا به بیان مسائل و مشکلات روستا پرداختند و در ادامه از سوی مدیران حاضر در جلسه توضیحاتی ارائه شد و در نهایت مقرر گردید طرح آسفالت معابر روستا به متراژ ۵ هزار متر مربع که جزو اولویت‌های شهرستان و بنیاد مسکن و بخشداری است با بهبود وضعیت آب و هوایی اجرایی شود.

در این جلسه همچنین فرماندار با تخصیص اعتبار به منظور اجرای کانال انتقال آب کشاورزی روستا به طول ۵۰۰ متر موافقت کرد و مقرر شد بخشداری و اداره جهادکشاورزی بخش پیگیری‌های لازم را در این خصوص داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز