خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

۱۶۶ سرمایه‌گذار صنعتی در قزوین جذب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۳۱۷

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۶۶ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان جذب شده که تعداد زیادی از آن‌ها باتوجه به تجربه خوب گذشته، طرح‌های توسعه را در استان اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اشاره به جذب سرمایه در شهرک‌های صنعتی استان گفت: در سال " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها"و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی، توسعه تولیدات ایرانی و اشتغال پایدار جوانان، ۱۵۷ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین ادامه داد: 88 هکتار از این اراضی در شهرک صنعتی خرمدشت به ۳۵ سرمایه‌گذار واگذار شده و ۲۵ سرمایه گذار در حکیمیه بوئین زهرا و ۴۲ سرمایه‌گذار نیز در شهرک صنعتی لیا جذب شده است.

وی عنوان کرد: میزان سرمایه گذاری قراردادهای منعقد شده بیش از 60 هزار میلیارد ریال بوده و با راه اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه امید به اشتغال و اشتغال پایدار ۶ هزار و 648 نفر فراهم خواهد شد. 

این مسئول در ادامه از قزوین به‌عنوان استانی پرجاذبه برای سرمایه‌گذاری صنعتی نام برد و خاطر نشان کرد: با توسعه شهرک‌های صنعتی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده از سوی دولت در ایجاد زیرساخت‌ها برای استقرار واحدهای تولیدی، زمینه استقرار و جذب حداکثری متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد.  

صفاری گفت: از ابتدای سال تاکنون استان قزوین در جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی جزء رتبه‌های برتر کشوری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز