خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استاندار فارس :

در این دولت فرماندار بدون برخورداری از روحیه جهادی ، جایگاهی ندارد/ مصلحت حفظ نظام مهم‌تر از موفقیت‌های مقطعی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۲۰۴

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تاکید براین مطلب که فرمانداری خانه نیروهای انقلابی است گفت: فرمانداری باید پایگاه خدمت به مردم و فرماندار باید میدان دار عمل جهادی باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس اسماعیل محبی پور در نشست با جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان سپیدان  افزود: فرماندار پشت میز نشین و بی عمل بدون برخورداری از روحیه جهادی قاعدتا در این دولت جایگاهی ندارد .

 وی با بیان اینکه فرماندار باید با اقدامات جهادی در رفع مشکلات تحول آفرین باشد، تاکید کرد: برخی اوقات مصلحت حفظ نظام اسلامی و انقلاب، مهمتر از موفقیت های مقطعی است.

 وی با تاکید بر عملگرای بودن فرماندار تصریح کرد: به دور از هرگونه شعار ، رویکرد مسولان استانداری عملگرایی است و در همین راستا دغدغه ها و مطالبات مطرح شده را به سمع و نظر استاندار محترم می‌رسانم. 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با بیان این نکته که شایعاتی مبنی بر مطرح شدن نام‌هایی برای فرمانداری سپیدان وجود دارد عنوان کرد: اما تا این لحظه هیچگونه تصمیمی در این خصوص صورت نگرفته است. 

محبی پور اظهار کرد: گزینه‌هایی در شهرستان ها برای انتخاب فرمانداران مطرح است و در برخی آنها به تصمیم رسیدیم که انتصابات به زودی انجام می شود. 

وی خواستار وحدت در بین نیروهایی ارزشی و انقلابی شد و افزود: هرگاه انسجام و وحدت در جبهه انقلاب شکل گیرد به قطع و یقین اتفاقات مثبت و قابل قبولی انجام می‌پذیرد.

 محبی‌پور تصریح کرد: مردم شهرستان سپیدان در دور سیزدهم انتخاب ریاست جمهوری با آمار ۹۵ درصدی مشارکت نشانه‌ای از ارادت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب اسلامی در سطح کشور به نمایش گذاشته شد. 

 معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس عنوان کرد: شهرستان سپیدان با وجود فرصت‌ها، ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف متاسفانه در اغلب موارد بالاخص استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی متعهد و توانمند در مناصب شهرستانی و استانی مظلوم واقع شده‌اند. 

 محبی پور اظهار امیدواری کرد با روی کار آمدن دولت خدمتگذار و مردمی این تحول اساسی در سطح مدیران بوجود آید و با اولویت بندی در انتصابات جدید شاهد سپردن مسئولیت به مدیران بومی باشیم چرا که مسئول بومی با شناختی بهتر و کامل‌تر می‌تواند منشاء اثرات موثرتر باشد. 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز