خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی:

عملکرد فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی به طور مستمر ارزیابی می‌شود

کد خبر : ۲۴۷۳۸۶

از جمع فرمانداران انتصابی در دولت یازدهم ۱۵ نفر دارای سوابق ایثارگری، ۲ نفر از فرمانداران، برادر شهید و ۳ نفر دیگر نیز جانباز هستند که این امر، نشان دهنده دلبستگی و تداوم راه انقلاب اسلامی و توجه به ارزش های نظام اسلامی است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی گفت: عملکرد فرمانداران و بخشداران آذربایجان شرقی به طور مستمر ارزیابی می شود

به گزارش ایلنا رضا استاد رحیمی امروز، در نشست مدیران حوزه معاونت سیاسی و امنیتی با استاندار آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه سیاسی، از ۲۱ فرماندار موجود در استان، ۲۰ نفرتغییر یافته و به تبع آن و با نظر فرماندار و با همفکری های لازم در این مورد، بخشدارانی که باید تغییر می یافت، به طورکامل تغییر یافته اند.

وی افزود: از جمع فرمانداران انتصابی در دولت یازدهم ۱۵ نفر دارای سوابق ایثارگری، ۲ نفر از فرمانداران، برادر شهید و ۳ نفر دیگر نیز جانباز هستند که این امر، نشان دهنده دلبستگی و تداوم راه انقلاب اسلامی و توجه به ارزش های نظام اسلامی است.

استاد رحیمی به برگزاری ۷ جلسه کمیسیون دانشجویی در ارتباط با مسایل و مشکلات دانشجویی و دانشگاهی اشاره کرد و گفت: در راستای بهبود وضعیت خوابگاه های دانشجویی ۱۳ نشست مجزا، برگزار شده و از حدود ۱۵ خوابگاه دانشجویی در سطح شهرستان بازدید به عمل آمده و اقدامات لازم در این رابطه صورت گرفته است.

وی در ادامه از ارجاع موارد کارگری شهرستان تبریز به کمیسیون کارگری فرمانداری تبریز خبر داد و افزود: در صورت نیاز و اعلام فرمانداری تبریز، موارد و موضوعات در کمیسیون کارگری استان مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

وی با اشاره به اینکه، اجرای طرح جامع تقسیمات کشوری، در حال حاضر روند اداری خود را در وزارت کشور، طی می کند، خواستار تسریع در فرایند اجرای این امر شد.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری آذربایجان شرقی، همچنین با ارائه گزارشی از نشست استاندار با روسای دانشگاه ها، اضافه کرد: نباید به این نشست ها اکتفا کرد، این رابطه و نشست ها باید همچنان تداوم داشته و نشست های آینده به طور منسجم تری برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز