خبرگزاری کار ایران

دیدار چهره به چهره فرماندار قرچک بامردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۹۹۷

فرماندار شهرستان قرچک در دیدار چهره به چهره با مردم قول مساعد داد تا هرچه زودتر به رفع آن پرداخته و دستوارت لازم جهت رسیدگی به مشکلات را در دستور کار قرار دهد.

رضا ریاحی در این دیدار با اقشار مختلف مردم ملاقات و دستورات لازم، برای حل مشکلات آنان را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این دیدار با بیان اینکه ملاقات عمومی مسوولان با مردم یکی از کارکردهای مثبت دولت بوده است، گفت: دیدارهای چهره به چهره با مردم به حل مشکلات آنان شتاب می‌بخشد.

وی اظهارداشت: با اتحاد و همدلی باید محیط را برای پیشرفت هرچه بهتر کار در این شهرستان آماده کنیم.

ریاحی با بیان اینکه خدمت به مردم از سفارش‌های مهم امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: افزایش ارتباط بین مردم و مسوولان همواره یکی از تاکیدات مهم نظام و دولت است که در طول دوران پر شکوه انقلاب اسلامی شاهد آن بوده‌ایم.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: خدمت بی‌منت به مردم یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک افزود: خدمت به مردم از وظایف مهمی است که مسوولان بر عهده دارند و باید همواره در این خصوص دقت داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: همه مسوولان شهرستان قرچک باید پس از پیگیری و برطرف کردن موانع و مشکلات مراجعه کنندگان نتیجه اقدامات انجام شده را اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز