خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران استان اصفهان را فرا می گیرد/ افزایش آلودگی هوا از روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۲۶

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌ها از بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا شامگاه به ویژه نیمه شمال و شمال غرب و غرب استان را فرا می‌گیرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت الله علی عسگریان ادامه داد: بارش برف به ویژه در ارتفاعات شمال استان پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهر‌های استان در روز‌های پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۷ دی ۱۴۰۰) دمای زیر صفر درجه سانتیگراد را تجربه خواهند کرد، اظهار داشت: با استقرار جوی به نسبت پایدار از روز پنجشنبه (۱۶ دی ۱۴۰۰) و افت محسوس دما در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی انتظار می‌رود.

هشدار هواشناسی سطح زرد

اداره کل هواشناسی استان نیز اعلام کرد: از اوایل روز جمعه هفدهم دی ماه تا اواخر روز دوشنبه هفته آینده برای مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان به دلیل پایداری جوی، غبار آلودگی و افزایش غلظت آلاینده ها، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید پیش بینی می شود که منجر به افزایش شاخص کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه های حساس و رشد آن تا ناسالم برای تمام گروه های سنی در مناطق پرتردد شهری در اول روز می شود.

توصیه می شود از تردد غیر ضروری به ویژه سالمندان، کودکان و بیماران قلبی در ماکن های باز و پرتردد شهری پرهیز شود و سوخت دستگاه های صنعتی نیز توسط سازمان حفاظت محیط زیست پایش شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز