خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان :

پیش‌بینی بر پیشگیری در حوزه پدافند غیرعامل ارجحیت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۱۱۸

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه دشمن امروز توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: در حوزه پدافند غیرعامل پیش بینی بر پیشگیری ارجحیت دارد.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری بیان کرد: ایمن سازی و کاهش آسیب پذیری در برابر خطرات و تهدیدات از اولویت های ما در پدافند غیرعامل در حوزه استان سمنان است.

وی افزود: مؤلفه مراقبت از سلامت و تامین امنیت مردم در پدافند غیرعامل بسیار دارای اهمیت است که باید به آن توجه شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، سایبری، زیرساختی، انرژی و غذا و دارو در پدافند غیرعامل بسیار دارای اهمیت و تعیین کننده است.

وی اظهار کرد: استان سمنان دارای نقاط حساس و بسیار مهمی است که اهمیت اقدامات پدافندی را بیش از پیش نمایان می سازد؛ لذا آمادگی کامل و به صورت دائمی  باید در بین دستگاه های اجرایی استان وجود داشته باشد.

هاشمی با تاکید بر اینکه در حوزه پدافند غیرعامل پیش بینی بر  پیشگیری ارجحیت دارد، یادآور شد: باید نسبت به تهدیدات و خطرات احتمالی دشمنان شناخت کافی داشته و برای آنها پیش بینی های لازم را قبل از رسیدن به مرحله پیشگیری داشته باشیم.

وی ضمن بیان اینکه دشمن امروز توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، گفت: طبیعتا دشمن در حوزه های دیگر همچون زیستی، سایبری و اقتصادی و سایر موارد نسبت به دسیسه چینی اقدام می کند که امروز نیز شاهدیم جنگ اقتصادی را علیه کشور راه اندازی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز