خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان مطرح کرد؛

زرد و نارنجی رنگ های غالب کرونایی در استان سمنان/ ۳ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و مابقی نارنجی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۹۰۴

استاندار سمنان با اشاره به اینکه تا کنون رنگ‌بندی شهرستان های استان در خصوص وضعیت شیوع کرونا و ابتلا به این بیماری تغییری نکرده و ابلاغیه رسمی‌از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا اعلام نشده است و کماکان محدودیت های هوشمند کرونایی بر اساس رنگ‌بندی های قبلی در حوزه اصناف،‌ مشاغل، دورکاری و ... اعمال می شود.

به گزارش ایلنا از سمنان، علیرضا آشناگر تصریح کرد: بر اساس رنگ‌بندی قبلی سه شهرستان سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد و مابقی شهرستان استان اعم از سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار و مهدیشهر در وضعیت نارنجی قرار دارند.
وی ادامه داد: وضعیت و روند تزریق واکسن به‌گروه های سنی بر اساس سند ملی واکسیناسون کرونا در استان سمنان بالاتر از میانگین کشوری است و با تحویل سهمیه واکسن های بیشتر سرعت روند این ‌مهم افزایش خواهد یافت.

آشناگر اظهار کرد: دستگاه های اجرایی استان موظف به اجرای محدودیت ها و ابلاغیه های سازمان امور استخدامی در خصوص مدیریت مقابله با کرونا هستند و نباید هیچگونه تخلف و کوتاهی در این زمینه صورت‌گیرد تا شاهد تدوام روند نزولی انتقال ویروس و ابتلا به بیماری کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز