خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا تاکید شد؛

طرح تفصیلی شهر اردبیل باید گره‌گشای مشکلات مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۱۱۱

عضو شورای شهر اردبیل گفت: لازم است بررسی تمامی جوانب طرح تفصیلی شهر اردبیل در دستور کار شورای شهر قرار گیرد تا نقطه کوری در آن وجود نداشته باشد.

سلامت صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه طرح تفصیلی قطب‌نمای برنامه‌ریزی شهری است اظهار کرد: لازم است بررسی تمامی جوانب این طرح در دستور کار شورای شهر قرار گیرد تا نقطه کوری در آن وجود نداشته باشد.

وی بر ضرورت تداوم جلسات کارشناسانه در خصوص بررسی طرح تفصیلی شهر اردبیل تاکید کرد و گفت: بیش از 40 سال است که در برخی از نقاط شهر خصوصا در محلات سیزده گانه، محلات داخل شهر و محلاتی که اخیرا به شهر ملحق شده اند مشکلات عدیده ای وجود دارد که باید در طرح تفصیلی مورد بررسی قرار گیرد.

عضو شورای  شهر اردبیل ادامه داد: سهم فضای سبز در مناطق مختلف، مکان های پارک سوار در چهار ورودی شهر، ارتفاع ساختمان ها در محلات قدیمی، تعیین تکلیف زمین های بایر موجود در محلات، تعریض معابر و خیابان ها، ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی، ساماندهی مشاغل مزاحم از جمله مواردی است که باید در شورای شهر چکش‌کاری شده و با بررسی تمامی جوانب در طرح تفصیلی شهر اردبیل گنجانده شوند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز