خبرگزاری کار ایران

به دلیل اهمیت موضوع تنظیم بازار؛

نظارت بربازار استان همدان با جدیت پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۴۴۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: نظارت و بازرسی بر بازار استان در ماه های پایانی سال با مشارکت دستگاه های مرتبط بر بازار و بسیج اصناف، تقویت می‌شود.

به گزارش ایلنا ازهمدان، ظاهر پورمجاهد روز پنجشنبه در ستاد تنظیم بازار استان همدان که از طریق برقراری ارتباط زنده تصویری با وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت برگزار شد، افزود: به دلیل اهمیت موضوع تنظیم بازار، کمیسیون ویژه ای برای تنظیم بازار کشور تشکیل شده است.

وی اظهار داشت: وزرای جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت نیز از طریق ویدئو کنفراس در جلسه حضور داشتند و سیاست های این ۲ وزارت‌خانه مطرح و نظرات معاونان اقتصادی استان‌ها گرفته شد.

پورمجاهد با بیان اینکه برای تنظیم و بهبود شرایط بازار، تسهیل گری نیاز است ادامه داد: مسئولان نیز باید همچون مردم که همیشه به خوبی همراهی و مشارکت کردند، آسایش بازار و تامین به موقع کالاهای اساسی را فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: آرامش بازار همدان به خوبی حفظ و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم این استان به موقع تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز همه باید به حفظ آرامش بازار کمک کنند، تصریح کرد: نظارت بر بازار و بازرسی‌ها به صورت جدی صورت می‌گیرد.

پورمجاهد با بیان اینکه سامانه‌های نرم افزاری به هم متصل شدند و روزانه بازار را رصد می کنند تاکید کرد: از ظرفیت بسیج اصناف نیز برای بازرسی ها استفاده شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز