خبرگزاری کار ایران

معافیت ۲۱۰ هزار مشترک برق خراسان رضوی از پرداخت قبض برق

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۸۸۹

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: ۲۱۰ هزار مشترک برق خراسان رضوی از پرداخت قبض برق معاف شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی دهقان معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی برق امید تاکنون ۲۱۰ هزار مشترک خانگی در این استان به جز مشهد از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبوض برق بهره‌مند شده و هزینه‌ای پرداخت نکرده اند.

وی گفت: طرح ملی برق امید با هدف نهادینه سازی فرهنگ مدیریت مصرف برق در بخش خانگی، به دنبال تغییر نگرش مصرف کنندگان به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این طرح مشترکین برق به سه گروه “کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف” تقسیم بندی و مشترکان کم مصرف به تناسب مشارکت در این طرح از تخفیف ۱۰۰ درصدی تعرفه برق بهره مند می‌شوند.

دهقان گفت: از زمان اجرای طرح برق امید در خراسان رضوی تاکنون از شش میلیون قبض صادره تاکنون یک میلیون قبض مشمول تخفیف برق امید که تخفیف برای ۲۱۰ هزار مشترک خانگی به صورت ۱۰۰ درصدی بوده و هیچ هزینه‌ای بابت برق مصرفی پرداخت نکرده اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بکارگیری روش‌های صحیح مدیریت مصرف برق همچون استفاده از روشنایی روز، عدم استفاده از لوازم پر مصرف برقی، استفاده از لامپ‌های LED و فوق کم مصرف، استفاده از لوازم برقی با برچسب انرژی A عمده راهکار‌هایی است که مشترکین خانگی با توجه ویژه به آن‌ها می‌توانند مصرف خود را بهینه نموده و مشمول تخفیفات برق امید شوند.

دهقان گفت: مشترکین برق می‌توانند با نصب این نرم افزار و استفاده از امکانات کاربردی آن در دریافت کلیه خدمات شرکت توزیع نیروی برق نسبت به استعلام وضعیت خود در برق امید و راهکار‌های صرفه جویی در مصرف برق اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز