خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

افزایش گازبها در انتظار مشترکین پرمصرف خانگی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۵۸۲

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: براساس شیوه نامه جدید مشترکینی که به مصرف بهینه توجه نداشته و افزایش مصرف داشته باشند به صورت پلکانی با افزایش گازبها مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری با اشاره به نحوه محاسبه گازبها گفت: در شیوه نامه جدید با پلکانی شدن و تقسیم بندی به 12 بخش، گازبهای مشترکینی که افزایش مصرف داشته باشند افزایش پیدا می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین ادامه داد: سه پله اول درصورت عدم افزایش مصرف انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کم مصرف محسوب شده و از ردیف چهارم تا دوازدهم میزان بهای گاز نسبت به میزان مصرف افزایش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: برای تشویق نسبت به مصرف بهینه انرژی نیز مشترکین با مصرف بهینه تحت شرایطی از گاز رایگان برخوردار خواهند شد که طی سال گذشته 300 هزاز مشترک قزوینی مشمول این طرح شدند.

این مسئول ادامه داد:  مشترکان اداری و دستگاه‌های دولتی نیز براساس بخش‌نامه ابلاغ شده باید نسبت به مصرف بهینه انرژی دقت بالاتری داشته باشند؛ چرا که درحال حاضر در این حوزه در استان تاحدودی با مشکل مواجه هستیم.

مفرد بوشهری گفت: مصرف روزانه گاز در استان در مجموع حدود 15 میلیون متر مکعب است و لازم است مشترکین خانگی برای عدم قطعی در زمستان نکات لازم از جمله استفاده از عایق و درزگیر برای پنجره‌ها و دریچه‌های کولر اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز