خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

دانشگاه آزاد مولد کار و اشتغال در جامعه باشد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۷۶۸

نماینده شیراز و زرقان گفت: نقش و اهمیت توجه به عنصر اقتصاد در دانشگاه آزاد اسلامی را نباید دست کم گرفت و چنین دانشگاهی با این امکانات و ظرفیت‌های علمی می‌تواند مولد کار و اشتغال و آموزش‌دهنده بسیاری از مشاغل عمومی و خدماتی همچون آموزش طب سالمندی و پیراپزشکی و دیگر حرفه‌آموزی‌های مورد نیاز جامعه باشد.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاکفطرت در بازدید از دانشگاه آزاد واحد زرقان با اشاره به جایگاه مهم علم و آموزش در کشور به ویژه با تاکید بر نقش آفرینی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در سالیان اخیر در زمینه توسعه و ترویج علوم و فنون گوناگون در کشور و گستردگی‌های جغرافیایی واحدهای این دانشگاه در سطح ایران، اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی کشور و ازجمله این شهرستان نیازمند تغییر رویه در کارکرد‌های علمی و آموزشی و شیوه پذیرش دانشجو است.

نماینده مردم شیراز و زرقان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در دو دهه اول کار خود توانست مشکلات زیادی از علم و آموزش و حتی اشتغال کشور را حل کند اما امروز وضعیت به گونه‌ای شده که چنین دانشگاهی راهی جز رفتن به سمت و سوی اشتغال و کارآفرینی ندارد.

وی بیان داشت: با این حجم از مشکلات می‌توان در نحوه جذب و پذیرش دانشجو در شهر زرقان که برخوردار از صنایع بسیار است، تصمیماتی نو و متفاوت گرفت تا بتوان از پس هزینه‌های نگاهداری ساختمان‌های آموزشی و خوابگاه‌ها و دیگر مخارج این دانشگاه در این زمان که با کاهش دانشجو مواجهید برآیید.

رئیس مجمع نمایندگان فارس در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی زرقان نسبت به تغییر رویه در کارکردها و شیوه پذیرش دانشجویان این دانشگاه تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز