خبرگزاری کار ایران

توسط هلال احمر انجام شد؛

توزیع 214 بسته معیشتی یلدانه در استان اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۴۰۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع 214 بسته معیشتی به ارزش 53 میلیون و 500 هزار تومان در بین نیازمندان در طرح «یلدانه 1400» خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرای طرح یلدانه با شعار «همدلی و مهربانی را گسترش دهیم» تعداد 214 بسته یلدایی و معیشتی با بهره گیری از ظرفیت و منابع جمعیت و توان خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد فرهنگ مشارکت اجتماعی آحاد مردم در قالب گروه های مسئولیت پذیر و فعال در عرصه امور خیریه از اهداف اجرای این طرح بوده است، افزود: امیدواریم بتوانیم فرهنگ نیکوکاری و کمک به اقشار کم‌ برخوردار جامعه را بیش از پیش ترویج دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه سبدهای معیشتی توزیع شده شامل برنج، میوه، شیرینی، هندوانه، گوشت، مرغ، بسته های بهداشتی و غیره بوده و این اقلام به همت خیرین و داوطلبان هلال احمر در بین نیازمندان استان توزیع شد، افزود: در طرح یلدانه با حضور داوطلبان عزیز و مسئولین هلال احمر در سطح استان از 39 مرکز و واحد خدمات رسان به ویژه در جاده های مواصلاتی استان بازدید و از نزدیک از خدمات آنان تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز