خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر استان خبر داد:

توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۷۵۰۱

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از توزیع ۵۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، عزت اله ضربی با اعلام این خبر افزود: با بهره گیری از ظرفیت و منابع جمعیت استان و توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه بسته های غذایی برای توزیع در بین خانواده های متاثر از بیماری کرونا و نیازمند شد.

وی با بیان اینکه این بسته ها از طریق خانه های هلال شعب، در مناطق کم برخوردار ۱۰ شهرستان استان بین افراد نیازمند توزیع شد، اذعان کرد: این جمعیت با انجام کارهای عام المنفعه باعث ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان در زمینه تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه اقدام کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان با اجرای طرح های غربالگری در ورودی و خروجی شهرها، ناظران سلامت، طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، توزیع ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... در راستای پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا اقدام نموده، افزود: این جمعیت در زمینه تهیه و توزیع بسته های معیشتی و کمک های مومنانه در سال گذشته و سالجاری هم در چندین مرحله نسبت به توزیع 8 هزار و 144  بسته به ارزش 4 میلیارد و 72 میلیون تومان اقدام کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز