خبرگزاری کار ایران

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان خبر داد؛

۳ گیلانی در جمع برترین‌های بیست و سومین جشنواره قصه گویی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۰۳۵

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گفت: سه گیلانی در بخش «قصه‌های ۹۰ ثانیه» و «مقاله علمی قصه‌گویی» در جمع برگزیدگان بیست و سومین جشنواره قصه گویی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا از رشت، سید جلیل میر عظیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم معرفی برگزیدگان بیست و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: در پایان این مراسم سه گیلانی در جمع برگزیدگان این رویداد قرار گرفتند.

وی افزود: هیأت داوران بخش «قصه‌های ۹۰ ثانیه» این جشنواره «مائده حمیدی» مربی کتابخانه پستی مرکز شماره ۱ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رشت را به عنوان نفر برگزیده انتخاب کرد، گفت: «مائده حمیدی» با قصه «عینک سبز» در این رویداد بین‌المللی حضور یافته بود.

سرپرست کانون پرورش فکری گیلان با اشاره به ارسال چهار هزار و ۴۵۵ قصه ۹۰ ثانیه از ۳۱ استان در این بخش، تصریح کرد: از این تعداد ۷۴ اثر به مرحله پایانی راه یافته بودند که ۲۴ اثر نامزد دریافت جایزه جشنواره قصه‌گویی معرفی شدند.

وی همچنین ادامه داد: در بخش مقاله جشنواره نیز پنج اثر را به عنوان آثار برتر شد که اثر مشترک «طاهره رمضانی نژادمقدم»، مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان لنگرود و «آیت‌الله کریمی‌باغ‌ملک» با عنوان «اثربخشی قصه درمانی گروهی بر کاهش مشکلات رفتاری کودکان پیش‌دبستانی»، اثر برگزیده این بخش از جشنواره شناخته شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز