خبرگزاری کار ایران

استاندار خبر داد؛

آماده سازی 450 هکتار زمین برای اجرای طرح جهش تولید مسکن در سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۶۲۳

استاندار سمنان گفت: 450 هکتار زمین در قالب الحاق و تغییر کاربری در ۲۱ شهر استان برای اجرای طرح جهش تولید مسکن آماده سازی شد که از این منظر در سطح کشور جز استان های برتر قرار داشته و در صورت اعلام قرارداد و نقشه تیپ واگذاری، آماده شروع عملیات اجرایی هستیم.

به گزارش ایلنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان گفت: شهرداری شاهرود نیاز به ایجاد نواحی مختلف دارد که این مهم موتور محرک مدیریت امور شهری است و به جهت تحقق پیگیری ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: نگاه ما رویکرد رسیدگی و برطرف نمودن موارد و مشکلات مردم در سطح استان در تمامی حوزه هاست که بحث عمرانی و مدیریت امور شهری یکی از این‌ موارد است.

هاشمی بیان کرد: امروز کارگروه امور زیربنایی در سطح استان بروز رسانی شده و پرونده های کمیسیون ماده ۵ نیز به صفر رسیده که با این اقدامات در آینده شاهد تحول بسیار خوبی در حوزه مدیریت شهری در استان خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در بحث مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان در خصوص خرید اتوبوس ناوگان ‌حمل و نقل شهری و تجهیز و خرید ماشین آلات آتش نشانی و شهرداری مصوبه ای در نظر گرفته شده که در قالب ریز پروژه ها به زودی ابلاغ خواهد شد.

هاشمی بیان کرد: ۴۵۰ هکتار زمین در قالب الحاق و تغییر کاربری در ۲۱ شهر استان برای اجرای طرح جهش تولید مسکن آماده سازی شد که از این منظر در سطح کشور جز استان های برتر قرار داشته و در صورت اعلام قرارداد و نقشه تیپ واگذاری، آماده شروع عملیات اجرایی هستیم.

وی افزود: طرح جمع آوری آبهای سطحی و سیلابی از دیگر مواردی است که در بازدید ها مورد بررسی قرار گرفت که با تدوین آن از سوی شهرداری، اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز