خبرگزاری کار ایران

آماده باش قرارگاه کرونا در خراسان رضوی برای مقابله با امیکرون

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۰۱۲

دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از انتشار سویه امیکرون تمامی کمیته های قرارگاه کرونا در خراسان رضوی در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی اصغر انجیدنی دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از انتشار سویه امیکرون تمامی کمیته های زیر پوشش قرارگاه کرونا در خراسان رضوی در آمادگی کامل قرار دارند و کمیته بهداشت میزان رهگیری های مرتبط با بستگان و اطرافیان مبتلایان به کرونا را افزایش داده است.

او گفت: این قرارگاه مستقر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقرر کرد که همه اقدامات لازم به منظور آمادگی کامل در برابر موج احتمالی طغیان ویروس کرونا صورت گیرد.

انجیدنی گفت: رهگیری و ردیابی جدی‌تر مبتلایان به کرونا در شرایط کنونی به منظور شناسایی به موقع بیماران کرونایی و جلوگیری از انتشار این بیماری صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: بر این اساس موارد اخیر آزمایش طبی سریع ویروس کرونا معروف به "رپید تست" از بستگان و اطرافیان مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این استان به میزان پنج برابر نسبت به گذشته بیشتر شده است.

او گفت: از سوی دیگر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز برای مسافران ورودی مطابق دستورالعمل هوشمندسازی حمل و نقل در شرایط کرونا در پروازهای خارجی اقدام می‌شود.

انجیدنی گفت: کمیته‌های بهداشت، دارو، درمان، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی، نظارت و پایش، مشارکت‌های مردمی و دانشجویی در این قرارگاهها فعال هستند.

دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: بر این اساس گزارشهای روزانه فعالیت همه این کمیته‌ها در خصوص مقابله با ویروس کرونا بلافاصله مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نیازهای موجود در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ عملیاتی گرفته و برطرف شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز