خبرگزاری کار ایران

۱۱۴ نفر از بیماران کرونایی در خراسان رضوی بدحال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۵۴۲

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تاکنون افزون بر ۹۰ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در حوزه جغرافیایی زیر پوشش این دانشگاه در استان خراسان رضوی نخستین دز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

به گزارش ایلنا از مشهد،  محمد پهلوان افزود: میزان ایمن‌سازی جمعیت در برابر ویروس همه‌گیر کسیناسیون با تزریق هر دو دز نخست و دوم واکسن کرونا نیز در حوزه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی تاکنون شامل ۷۱ درصد از جمعیت بالای  ۱۸ سال شده است. 

وی همچنین بر تداوم واکسیناسیون فراگیر همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی پیشگیرانه، لزوم رعایت فاصله‌ فیزیکی در اجتماع و پرهیز از برپایی دورهمی‌های خانودادگی و دوستانه برای پیشگیری موج جدید طغیان ویروس کرونا ششم کرونا تاکید و بیان کرد: هم‌اینک تعداد بستری‌شدگان کرونا در خراسان رضوی در نوسان است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: امروز ۱۱ آذر ماه ۴۶۷ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که کمترین جمعیت مبتلایان به ویروسی کرونا ظرف ۱۰ روز اخیر است.

وی به نوسان جمعیت بیماران بستری اشاره و بیان کرد: شمار بستری‌شدگان روزانه ناشی از کرونا در خراسان رضوی دیروز دهم آذر ماه ۱۶۱ نفر گزارش شد. 

پهلوان گفت: ۱۱۴ نفر از بیماران بستری در خراسان رضوی بدحال بوده لذا در بخشهای مراقبت‌ ویژه بیمارستانها تحت مداوا قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز