خبرگزاری کار ایران

درگفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مهار آتش سوزی در پارک ملی گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۱۸۶۳

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گلستان گفت: از روز گذشته آتش سوزی درپارک ملی گلستان مهار شده و درحال حاضر نیروها مشغول پاکسازی کنده های نیمه سوز هستند.

محمد رضا کنعانی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: از چهارشنبه گذشته چهار فقره آتش سوزی در پارک ملی گلستان رخ داد و آخرین حریق در منطقه قوش چشمه بود و توانستیم شنبه شب آتش سوزی را مهار کنیم.

وی ادامه داد: روز گذشته تعدادی از کنده ها در منطقه آتش سوزی بودند دود می کردند و نیروها در حال حاضر  مشغول پاکسازی  کنده ها هستند و تا زمانی که این کنده ها  اطفا نشوند احتمال آتش سوزی وجود دارد.

کنعانی بیان کرد: ۱۴۵ نفر نیرو از محیط زیست،منابع طبیعی، سپاه، مردمی، بسیج و.... در منطقه حضور دارند و ۲ بالگرد هوا وفضا سپاه و یک بالگرد از جمعیت هلال احمر در این چند روز چندین سورت پروازی برای آب پاشی درمناطق صعب العبور انجام دادند.

وی بیان کرد: امروز هم بالگردها ونیروها  درمنطقه حضورخواهند داشت واز روز گذشته آتش سوزی فعال درپارک ملی گلستان نداشتیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست  استان گلستان خاطرنشان کرد: در سه فقره آتش سوزی درپارک ملی گلستان ۱۱ و نیم هکتار در آتش سوخت و امروز بر آورد وسعت کامل خسارت انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز